Artykuł Portale hurtowe w Turcji są kontynuacją serii wpisów dotyczących europejskich serwisów, na których warto zaistnieć polskim firmom. We wcześniejszych wpisach opisywaliśmy m.in. portale handlu hurtowego w Anglii. Wszystkie te “odkrycia” pokazują, że żyjemy w bańce informacyjnej, która jest naszym ograniczeniem. Nasza wyobraźnia z trudem sięga poza nasz kraj lub 1-2 inne, oswojone wcześniej kierunki handlu. Tymczasem każdy większy i znaczący w danym regionie portal handlu hurtowego ma swoich handlujących, którzy na nim przebywają i właśnie tą drogą najłatwiej do nich dotrzeć.
Producenci z Turcji – Turkish Manufacturers
Szukając miejsc do sprzedaży swoich towarów, warto zobaczyć czy nie jesteśmy w stanie znaleźć partnerów do robienia dwustronnych biznesów. Bywa, że sprawdzić się może w naszym przypadku eksportera, któremu i my jesteśmy w stanie coś sprzedać. Idąc tym torem myślenia zobaczmy portal hurtowy w Turcji skupiający się na wsparciu producentów tureckich: Turkishexportal.com. To jeszcze młody serwis osiągający poziom 50-70.000 unikalnych użytkowników ale…czasami na takich świeżych serwisach odszukuje się swoje największe szanse. Handlujący są mocno rozproszeni na świecie. Szczególnie aktywni są klienci z Niemiec, Bułgarii, Iraku i Anglii.
Portale hurtowe w Turcji: Globalpiyasa.com
Globalpiyasa.com to ciekawy portal handlu hurtowego. Dobrze przygotowany językowo i logicznie. Mają dobre wsparcie użytkowników, szybko reagują na zgłoszenia. Ponad 200.000 odwiedzających użytkowników miesięcznie jest dobrym wynikiem. W tym przypadku prawie 80% handlujących jest z Turcji. Niemcy, USA, Chiny i Hiszpania – to kraje, z których jest najwięcej handlujących.
Eksporterzy z Turcji
Turkishexporter.net to także serwis handlu hurtowego skupiony na promowaniu eksporterów z Turcji. Poziom 150.000 unikalnych użytkowników miesięcznie to dobry wynik. Serwis jest wielokrotnie, pozytywnie zweryfikowany i ma dużo pozytywnych opinii w sieci. Wszyscy kupujący zwracają jednak uwagę, żeby jednak zawsze być czujnym. Zawsze musimy pamiętać, że im bardziej popularna staje się dana strona tym więcej przyciąga też oszustów. Tureccy klienci stanowią 40% odwiedzających. Reszta w największym stopniu z Niemiec, USA, Iranu i Pakistanu.
Czasami turecki eksporter może stać się importerem twojego towaru
Na koniec chcemy zwrócić uwagę na swoje PODEJŚCIE do prowadzonego biznesu. Spoglądając z perspektywy POTRZEB tureckiego eksportera możemy wkomponować się w jego biznes. Zmiana sposobu patrzenia tworzy nowe okazje sprzedażowe. Tak więc jeśli produkujemy coś dla pewnej grupy eksporterów (choćby np. jakieś charakterystyczne środki czystości) to poprzez te portale możemy skierować komunikaty handlowe do tych klientów.
Podobnie posiadając zapasy zalegające w magazynie czy nadwyżki magazynowe możemy przekierować je do przeprowadzenia testu. Taki sposób na pozyskiwanie nowych rynków zbytu jest tym co zazwyczaj zaniedbujemy. Zadbajmy więc teraz o to komu będziemy sprzedawać w niedalekiej przyszłości,
Najnowsze komentarze